ბლოგი
საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტი
ბლოგი
არსებობს მხოლოდ სამი გზა იმისათვის რომ გაყიდოთ მეტი: 1. გადადგათ მეტი სწორი ნაბიჯები, 2. დაუშვათ ნაკლები შეცდომები, 3. ან შეასრულოდ ნახსენები პირველი და მეორე პუნქტი ერთად.
ამ სტატიას ალბათ ესეთი სიტყვებით უნდა ვიწყებდე ,, ეს წესი ერთი შეხედვით არარეალური ჩანდა, მაგრამ რაც მეათე წუთიდან დაიწყო, ყოველგვარ მოლოდინს გადააჭარბა.
ნებისმიერი პოზიციისთვის შესაბამისი კადრის არჩევა არც ისე მარტივი ამოცანაა, ადამიანური რესურსების მენეჯერები, იმისათვის რომ სასურველ შედეგს მიაღწიონ, ცდილობენ მოძებნონ მაქსიმალური რაოდენობის ინფორმაცია თქვენ შესახებ.

კლიენტი ყოველთვის მართალია?! ეს არის პირველი ფრაზა, რომელიც გაყიდვებში მასწავლეს; თან უამრავი ახსნა მოაყოლეს, თუ რატომ არის ეს ფრაზა ჭეშმარიტი… გამძვინვარებული კლიენტებიც ხშირად უსვამენ ხაზს და გვახსენებენ ამ სიტყვებს, რომ თავიანთ სიმართლეს კიდევ უფრო გაესვას ხაზი.

2007 წლის შემდეგ გამოკითხეს 1,200 პროფესიონალები (გენერალური დირექტორები, ცნობადი სახეები, პოლიტიკოსეები და მწერლები), იმისათვის რომ დაედგინათ თუ რა საერთო თვისებები აქვთ იმ ადამიანებს, რომლებსაც შეიძლება წარმატებული ვუწოდოთ. კვლევის შედეგად გამოიკვეთა შემდეგი 14 საერთო თვისება, რომლებიც წარმატებულ ადამიანებს ახასიათებთ:

Cross Selling ინგლისური სიტყვაა და ქართულად ჯვარედინ გაყიდვებს ნიშნავს.

რამდენიმე წლის წინ შეხვედრა მქონდა დანიშნული ერთერთი ქართული სუპერმარკეტების ქსელთან. მოლაპარაკებაზე დავთქვით შეხვედრა. მოლაპარაკების ადგილად მათი სათაო ოფისი შევარჩიეთ. შეხვედრის ინიციატივა ჩემგან მოდიოდა.

მინი ექსკურსი ბავშვობაში და ბავშვობიდან თინეიჯერობაში…

სახლში მისულმა სწრაფად ამოვიღე სასკოლო ჩანთიდან ყდაგადაქუცული ისტორიის სახელმძღვანელო და
ზოგიერთი გაყიდვების მენეჯერი გასაყიდი პროდუქტის ფასზე ისე საუბრობს, როგორც ,,უხსენებელზე“. როდესაც პოტენციური მყიდველი მზად არის შესაძენად და გაყიდვის პროცესი ლოგიკური დასასრულისკენ მიდის, ფასზე საუბარს ტაბუ ადევს.

გელას შვებულება უნდა, მაგრამ ფული არ აქვს. ,,ბონუსიც” არ აუღია, კლიენტებთან არ უმართლებს და კიდევ იმიტომ, რომ ლარის კურსი დაეცა, და კიდევ იმიტომ, რომ ….. იმიტომ!