გაყიდვების მენეჯმენტი


გაყიდვების და მოლაპარაკების პროცესის მართვა რთული და კომპლექსურია, შესაბამისად, სწორი სტრატეგიის გარეშე კონკრეტული და გრძელვადიანი შედეგების მიღება პრაქტიკულად წარმოუდგენელია. ზოგჯერ ჩვენ ვიღებთ შედეგებს, მაგრამ ეს შედეგები არასტაბილურია და მუდმივად გვიწევს ხანძრების ჩაქრობა, რასაც ხშირ შემთხვევაში მხოლოდ დროებითი ეფექტი აქვს. ამ ტრენინგის მთავარი სარგებელი კონკრეტული სტრატეგიებისა და ტექნიკების შესწავლაა, რომლებიც არამარტო მსოფლიოში, არამედ საქართველოს რეალობაში არის ადაპტირებული და პრაქტიკაში გაზომვადი შედეგები მოაქვს. ტრენინგის შემდეგ თქვენ შეძლებთ თქვენს კომპანიაზე მორგებული გაყიდვების სტრატეგიის შექმნას და მოლაპარაკებებისა და გაყიდვების პროცესის წარმატებით დასრულებას. შესაბამისად, თქვენი გაყიდვები უფრო სტაბილურად გაიზრდება, ნაკლები სტრესის მომტანი იქნება ყოველი ახალი გამოწვევა გაყიდვებში და რაც მთავარია, შეძლებთ, რომ უფრო ეფექტურად მართოთ გაყიდვების გუნდი
და იზრუნოთ მათი განვითარების გრძელვადიან გეგმებზე.

ტრენინგი განკუთვნილია

მათთვის, ვისაც უშუალოდ უწევს გაყიდვების გუნდის, კორპორატიული გაყიდვებისა და რთული მოლაპარაკებების მართვა.



ტრენინგის უპირატესობები

პროგრამა შედგენილია კონკრეტულ პრაქტიკულ ქეისებზე, საერთაშორისოდ აღიარებულ მასალებზე და მორგებულია ქართულ ბაზარზე.
პრაქტიკოსი ტრენერები დაგეხმარებიან, ისწავლოთ, როგორ დაგეგმოთ, განახორციელოთ და მართოთ გაყიდვების პროცესი და მოლაპარაკებები დაწყებიდან დასრულებამდე.
პროგრამა შედგება სამი ძირითადი ბლოკისგან: დაგეგმარება, განხორციელება და ანალიზი. პრაქტიკული სავარჯიშოებისას მონაწილეებს საშუალება მიეცემათ, მიღებული ცოდნა მოარგონ რეალურ ქეისებს.


პროგრამა მოიცავს

პრაქტიკული ინსტრუმენტებით განმტკიცებულ საბაზისო თეორიულ შესავალს, რაც აუცილებელია გაყიდვების სტრატეგიის შემუშვებისათვის, სწორ კლიენტებზე გასვლისა და რთული მოლაპარაკებების წარმოებისათვის.

გაყიდვების ძირითადი ეტაპები:

გაყიდვების სტრატეგია
  • კლიენტებზე გასვლის არხები და საშუალებები
  • Networking
  • კლიენტზე ინფორმაციის მოძიება
  • ბაზარი, კონკურენცია

გაყიდვებისა და მოლაპარაკების პროცესი

  • კლიენტის მზაობის სამი ფაზა
  • პირველი კონტაქტისათვის მზადების პროცესი
  • კლიენტთან პირველი კონტაქტი
  • კლიენტთან შეხვედრები
  • ინფორმაციის გაცვლა
  • პროდუქტი/პრეზენტაცია
  • მოლაპარაკების ეტაპი
  • გადაწყვეტილების ეტაპი და კონტაქტის დასრულება
  • როგორ ვიქცევით შეხვედრის შემდეგ
  • განმეორებითი შეხვედრები კლიენტთან

გაყიდვების გუნდის მართვა

  • გაყიდვების მენეჯერის ერთი დღე
  • გაყიდვების გუნდის შერჩევა და განვითარება
  • დელეგირება
  • უკუკავშირი
  • მოტივაცია

 

ტრენერები: დავით ჩიკვაიძე, ლევან ახვლედიანი

კურსი დაიწყება 19 თებერვლიდან

შეხვედრები ჩატარდება ყოველ სამშაბათსა და ხუთშაბათს, 19:00-დან 22:00-მდე

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 30 საათი (ათი სამსაათიანი შეხვედრა)

ტრენინგის ჩატარების ადგილი: "ტერმინალი", აბაშიძის N 34 

ტრენინგის ღირებულება: 1450 ლარი