src="https://www.facebook.com/tr?id=352094352371757&ev=PageView&noscript=1" />
ღია ტრენინგები
უძრავი ქონების გაყიდვები

ბოლო პერიოდში უძრავი ქონების გაყიდვები მკვეთრად გართულდა. სწორედ ამიტომ, უმნიშვნელოვანესია ამ სფეროში დაკავებულ ორგანიზაციებს ეფექტური გაყიდვების სტრატეგია ჰქონდეთ.

კურსს გაუძღვებიან პრაქტიკოსი ტრენერები:

სალომე ლაზიშვილი კომპანია  „m2 დეველოპმენტის“ გაყიდვების დირექტორი, დავით ჩიკვაიძე „საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტის“ დამფუძნებელი და ტრენერი, თორნიკე გურული ტრენერი, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორი.



კურსი განკუთვნილია: 

გაყიდვების მენეჯერებისთვის, რომლებიც უშუალოდ არიან ჩართული უძრავი ქონების გაყიდვებში
მათთვის, ვისაც სურვილი აქვს უძრავი ქონების გაყიდვების მიმართულებით დასაქმდეს
კომპანიის ხელმძღვანელებისთვის, რომლებიც ახალ გზებს ეძებენ უძრავი ქონების გაყიდვების გასაზრდელად. 

პროგრამა მოიცავს:

უძრავი ქონების გაყიდვების სრულ ციკლს: როგორ მოვამზადოთ პროდუქტი გასაყიდად, როგორ ვმართოთ გაყიდვების პროცესი ეფექტურად და როგორ ვაწარმოოთ გაყიდვების შემდგომი კომუნიკაცია მომხმარებელთან.
 
კურსის განმავლობაში მონაწილეებს ექნებათ საშუალება გამართონ რეალური მოლაპარაკებები პოტენციურ კლიენტებთან და თეორიული ცოდნა მოარგონ თავიანთ პრაქტიკულ შემთხვევებს.
 
 
I შეხვედრა  

აუცილებლად გასავლელი ნაბიჯები გაყიდვების პროცესის დაწყებამდე

• როგორ შევქმნათ მარტივად გასაყიდი პროდუქტი
• მარკეტინგის და გაყიდვების როლი პროდუქტის შექმნაში
• რა გვჭირდება უძრავი ქონების მარტივად გასაყიდად
• როგორ დავზოგოთ დრო და გავყიდოთ დისტანციურად
 
 
II შეხვედრა

 პროექტის გაყიდვების გეგმის შემუშავება 

• სხვადასხვა პერიოდებზე მორგებული გაყიდვების გეგმა და წლის პრიორიტეტები 
• ვისთან უნდა ვითანამშრომლოთ აუცილებლად, რომ გავყიდოთ მეტი
• გაყიდვების დასასტიმულირებელი აქტივობების დაგეგმვა
• საიმიჯო კომუნიკაცია

 
III შეხვედრა

 გაყიდვების გუნდის შერჩევა/გადამზადება

• გაყიდვების „შენეული“ სტანდარტის მომზადება
• როგორ შევარჩიოთ კარგი გაყიდვების მენეჯერი
• გაყიდვის პროცედურა ტექნიკურად
• საჭიროა თუ არა გაყიდვების მენეჯერის შეფასება
 
 
IV შეხვედრა

პირველი კონტაქტისთვის მზადების პროცესი 

• პირველი ტექსტის მომზადება
• რატომ უნდა შეგხვდნენ?
• რას ამბობენ შენი პირადი ჩანაწერები?
• რა არის შეხვედრის მიზანი?

 კლიენტთან პირველი კონტაქტი 

• პირველი ზარი - 5 წამის პრინციპი
• რას ვყიდით პირველი კონტაქტისას?
• როგორ დავპოზიციონირდეთ პირველი ინტერაქციისას.
• ვის ტერიტორიაზე შევხვდეთ ?
• როგორ ვასწავლოთ თანამშრომლებს პირველი ზარის პრიციპი.

პროდუქტი/პრეზენტაცია - როგორ იღებს ტვინი გადაწყვეტილებებს

• როგორ ვისაუბროთ ჩვენს პროდუქტზე
• თვისებები, უპირატესობები თუ ემოციები?
• ისტორიები ,,ბედნიერ“ კლიენტებზე
• რა სარგებლის მოტანა შეგიძლიათ კლიენტისთვის?
 
V შეხვედრა 

გაყიდვიდან ბინის ჩაბარებამდე

• როდის აღარ ხარ „დედა“ მობინადრისთვის
• როდის უნდა დაამთავრო კომუნიკაცია არსებულ მობინადრესთან 
• რას ვპირდებით და რას ვაბარებთ მობინადრეს
• არსებული კლიენტების ბაზა

VI შეხვედრა 

• როგორ ჩამოვაყალიბოთ მარკეტინგის სტრატეგია
• როგორ წარმოვადგინოთ სამშენებლო/დეველოპერული კომპანია სოციალურ მედიაშია
• მარკეტინგული ინსტრუმენტების გამოყენება გაყიდვების გაზრდისთვის
• მარკეტინგის ბიუჯეტის შედგენა




ტრენინგის ხანგრძლივობა: 6 შეხვედრა (18 საათი)
დაწყების დრო: 19:00 სთ
ტრენინგის ღირებულება: 980 ლარი (ყველა გადასახადის ჩათვლით)
შეხვედრები ჩატარდება: 27 ოქტომბრიდან სასტუმრო "ბილტმორში"
რეგისტრაციის ბოლო დღე: 22 ოქტომბერი


ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები

შინაარსი
მარკეტინგი და გაყიდვები, ყოველთვის  გულისხმობდა კომუნიკაციას სწორ დროსა და სწორ ადგილას. ტრადიციული მარკეტინგული არხები, თავის ამოცანას  ისევ ასრულებენ, თუმცა დღეს, მომხმარებლებს ყველაზე ხშირად ინტერნეტ სივრცეში ვხვდებით. იქ, სადაც ისინი დროის უდიდეს ნაწილს ატარებენ - საქმიანი თუ პირადი მიზეზებით.  

alt

თანამედროვე სამყაროში, განსაკუთრებული ადგილი, სწორედ ციფრულ მარკეტინგს და ციფრული არხებით კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების გაყიდვას უკავია.  ამის მიუხედავად, ციფრული შესაძლებლობები, ხშირად  არ არის ბოლომდე რეალიზებული. გავრცელებული მცდარი სტერეოტიპების გამო, ციფრული მარკეტინგი,  სირთულეებთან ასოცირდება.

ამ მოცემულობაში, ბევრი საშუალო თუ დიდი კომპანია, ცდილობს სხვადასხვა გზით გაზარდოს გაყიდვები და ცნობადობა; თუმცა, პროცესში, ისინი დიდი რისკის ქვეშ დგებიან: არასწორი დაგეგმარებით დაკარგონ დრო და სახსრები, რომლებიც ამა თუ იმ  მარკეტინგული აქტივობისკენ აქვთ მიმართული.  

ძალიან ხშირად, შედეგის მომცემი კამპანიების დასაგეგმად, ციფრულ მარკეტინგში მიღებული თეორიული ცოდნა არ არის საკმარისი. კურსი ,,ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები” დაფუძნებულია ადგილობრივ და საერთაშორისო გამოცდილებაზე, რომლის ფარგლებშიც, მსმენელები პრაქტიკულ ცოდნას მიიღებენ, სხვადახვა ტიპის კომპანიების მაგალითებზე დაყრდნობით. 

კურსი “ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები”, არის შესაძლებლობა პროფესიონალებისთვის, რომლებიც ზრუნავენ კომპანიის სწრაფ ციფრულ ტრანსფორმაციაზე და იმ ადამიანებისთვის, რომლებსაც სურთ, ბიზნეს ინდუსტრიაში არსებულ თანამედროვე მოთხოვნებს მოერგონ, თუნდაც დამატებითი შემოსავლის მიღების მიზნით. 

ტრენინგი განკუთვნილია:

პროფესიონალებისთვის, რომლებიც უშუალოდ  არიან ჩართულები მარკეტინგულ აქტივობებში, კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების პოზიციონირებაში. მათთვის, ვინც ყოველდღიურად ზრუნავენ გაყიდვების ზრდაზე და ამისთვის, ახალ და ეფექტურ გზებს ეძებენ.

როგორ წარიმართება სწავლების პროცესი

პროგრამა ეფუძნება როგორც თეორიულ ცოდნას, ისე ადგილობრივ და  საერთაშორისო პრაქტიკულ მაგალითებს; საქართველოს ბაზარზე დანერგილ, უკვე მრავალჯერ გამოცდილ სხვადასხვა პრინციპსა და გადაწყვეტას. 

სწავლების პროცესში, კურსის ავტორი, გაგიზიარებთ ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებს, რომლებიც აუცილებელია სწრაფი შედეგის მისაღებად; თქვენ დაეუფლებით ინსტრუმენტებს, რომელთა საშუალებითაც, ხარჯების ოპტიმიზაციას შეძლებთ და მინიმალური სარეკლამო ბიუჯეტით, მაქსიმალურად ეფექტურ შედეგზე გახვალთ.

კურსი მოიცავს სხვადასხვა ტიპის პრაქტიკულ სამუშაოს, რაც მსმენელს საშუალებას მისცემს, მიღებული ცოდნა, საკუთარი პროდუქტის თუ ბიზნესის რეალობას მოარგოს. 

მონაწილეებს გადაეცემათ შესაბამისი ლიტერატურა,  რაც  მიმდებარე თემების უფრო სიღმირეულად შესწავლაში დაეხმარებათ. 

ტრენინგის მიზანი:

კურსის გავლის შემდეგ მონაწილემ დამოუკიდებლად უნდა შეძლოს ციფრული მარკეტინგის გამოყენებით გაყიდვების დაგეგმვა.

პროგრამა

ციფრული მარკეტინგის ძირითადი არხები ( I შეხვედრა) 
ციფრული მარკეტინგის არხების მიმოხილვა (FB/IG/Tripadvisor/Youtube/Linkedin/Website..)
ვინ შეიძლება გამოიყენოს ციფრული მარკეტინგი (რეალური კომპანიების ქეისები)
ძირითადი ტერმინების განმარტებები.
რას შეიძლება მივაღწიოთ ციფრული მარკეტინგით (ძირითადი მიზნები)
ტრადიციული მედია VS ციფრული მედია
ვინც ითვლის ის იგებს

ციფრული სტრატეგიის შემუშავება (II შეხვედრა) 
პროდუქტის და მომსახურების აღწერა
მარკეტინგული მიზნები
აუდიტორიის შეფასება და კვლევა
მომხმარებლის ჭეშმარიტება (consumer truth)
ციფრული რეპუტაცია (ქეისების განხილვა)
Key Message-ის ფორმირება/თეგლაინი/საძიებო სისტემებისთვის სწორი სიტყვების პოზიციონირება
კონკურენტების ანალიზი სოც ქსელში და ბენჩმარკის ფუნქცია

Content is a king (III შეხვედრა) 
რა არის კონტენტი და რითი განისაზღვრება მისი ავკარგიანობა
სხვადასხვა კომპანიების კონტენტის განხილვა
Tone of voice
ვიზუალური გადაწყვეტის მნიშვნელობა
ვიზუალების ფორმატები
UGC - მომხმარებლის მიერ შექმნილი კონტენტი
ინფლუენსერების მონაწილეობა კონტენტ მარკეტინგში
Insight - როგორ მივიდეთ ინსაითამდე და როგორ გარდავქმნათ სარეკლამო კონტენტად.
ვიზუალების ფორმატები

როგორ გავყიდოთ სოციალური მედიაში? (IV შეხვედრა) 
FB/IG/Tripadvisor/Youtube/Google - ის გაყიდვების ინსტრუმენტები
Sales Funnel-ის აწყობა
რემარკეტინგი
Lead Generation ტიპის რეკლამა
ქართული  კომპანიების  წარმატების ისტორიები.
Affiliate Digital Makreting

ბრენდის პოზიციონირება და რეპუტაციის შექმნა   - FB ედვერთაიზინგი (V შეხვედრა) 
პროდუქტი VS ბრენდი
პრობლემა / ინსაითი / კრეატიული გადაწყვეტა
კრეატიული გადაჭრის ქეისების განხილვა
ციფრული რეპუტაციის შექმნა
რეპუტაციის მნიშნველობა გაყიდვებში
Shop
Facebook Catalog Manager
Custom Audiences
Lookalike Aidiences
Ads manager (სწავლა/კეთების პროცესი)
ბიუჯეტი ოპტიმიზირება
A/B testing - split testing
Campaign objective-ების განსაზღვრა
Message - კამპანიები
Conversion - როგორ მივიდეთ საბოლოო გაყიდვამდე

Customer Journey  - მონეტიზაცია (VI შეხვედრა) 
რეპორტინგი / რეპორტის განხილვა
როგორ იწყობა რეპორტი
მომხმარებლის გზა საბოლოო ყიდვამდე
Google Analytics
Pixel /Remarketing / Tag manager
Trigger და მომხმარებლის მოგზაურობა
დღიური აქტიური იუზერების მნიშნველობა
მონეტიზაცია
retention

გაყიდვებზე ორიენტირებული საიტის აწყობა  (VII შეხვედრა) 
limited time offer
landing page-ის მნიშვნელობა ონლაინ გაყიდვებში
CTA-ების დამატება მიზნებიდან გამომდინარე
სარეკლამო კამპანიის ოპტიმიზაცია გაყიდვაზე
placement

ციფრული მარკეტინგული კამპანიის დაგეგმვა (VIII შეხვედრა) 
იდეების ფორმირება (პრაქტიკული სამუშაო)
სარეკლამო გაშლა
ინსაითის გამყარება
ბიუჯეტის განსაზღვრა
დამატებითი არხების მოძიება იდეის განხორციელებისთვის
ინფლუენსერების მონაწილეობა და არხები.
Google - საძიებო სისტემებში რეკლამირება.

პრაქტიკული დავალებების პრეზენტაცია


კურსი დაიწყება 5 ოქტომბრიდან, 
შეხვედრები ჩატარდება სასტუმრო "ბილტმორში".
კურსის ღირებულება: 890 ლარი


მონაცემთა ანალიზი გაყიდვებში

შინაარსი
 
დღევანდელ სამყაროში მონაცემთა მოგროვება და ანალიზი კრიტიკულად მნიშვნელოვანი გახდა ბიზნეს გადაწყვეტილებების მისაღებად. მონაცემთა გამოყენების გზით, ლიდერებს უკეთესი შესაძლებლობა აქვთ უფრო მეტი სიცხადითა და სიზუსტით დაგეგმონ თავიანთი ბიზნეს სტრატეგია. 
საქართველოში, ბიზნესის განვითარებისა და კონკურენტული გარემოს შემქნასთან ერთად უფრო და უფრო მნიშვნელოვანი ხდება სტრატეგიული ნაბიჯების გადადგმა გაყიდვებში, რასაც უკვე აღარ ჰყოფნის გადაწყვეტილების მიღების ტრადიციული მეთოდები. ამასთან, მომხმარებელიც ბევრად უფრო კრიტიკული და სენსიტიური გახდა, რისთვისაც აუცილებელია დიდ თუ საშუალო კომპანიებს ყოველთვის მათ პულსზე ეჭიროთ ხელი.
მონაცემთა ანალიზი ჩვენთან ახალი მიმართლებაა და სფეროშიც იშვიათია გამოცდილი სპეციალისტები. შესაბამისად, მოცემული კურსის ფარგლებში გვინდა გამოვიტანოთ სწორედ ის გამოცდილება, რაც უკვე დაგროვდა ქართულ კომპანიებში და ასევე, განვიხილოთ საერთაშორისო პრაქტიკა. 
კურსი “Data_Driven გაყიდვები“ არის უნიკალური შესაძლებლობა მათთვის, ვინც ორგანიზაციაში იღებს ბიზნეს გადაწყვეტილებებს  და გეგმავს გაყიდვების სტრატეგიებს. ფაქტობრივად, ესაა გზა, მონაცემთა უკან დავინახოთ რა უნდა მომხმარებელს და ჩვენი შეთავაზებები მოვარგოთ სწორედ მათ მოთხოვნებს. 

alt
კურსის მიზანი
კურსის მიზანია მსმენელებმა გააცნობიერონ მონაცემთა ანალიზზე დაუძნებული გაყიდვების უპირატესობა, ისწავლონ მონაცემთა ანალიტიკა და დამოუკიდებლად შეძლონ გაყიდვების მართვა. მსმენელებს ეცოდინებათ: 
• როგორ შეისწავლონ მიზნობრივი აუდიტორია; 
• როგორ გააკეთონ ტარგეტირებული გაყიდვა;
• როგორ შექმნან ახალი გაყიდვადი პროდუქტი;
• როგორ გააკეთონ არსებული და ახალი პროდუქტების გაყიდვის პროგნოზირება; 
 
 
კურსი  განკუთვნილია 
მათთვის, ვისაც კომპანიაში უწევს სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მიღება კომერციული გეგმების, გაყიდვების სტრატეგიებისა და გუნდის მართვის კუთხით: 
• მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელები
• გაყიდვების გუნდის მენეჯერები
• გაყიდვების მენეჯერები
• კომერციული მენეჯერები
• სტარტაპის ხელმძღვანელები / დამფუძნებლები
• ბიზნეს ანალიტიკოსები
კურსი ასევე საინტერესოა მათთვის, ვინც დაინტერესებულია მონაცემთა მოგროვებისა და მართვის, მათი ანალიზის საფუძველზე მიღებული გადაწყვეტილებების გაცნობისა და შესწავლის მიმართულებით
 
როგორ წარიმართება სწავლების პროცესი
 
პროგრამა შედგენილია თეორილ მასალასა და მის შესაბამის პრაქტიკულ ქეისებზე დაყრდნობით. კურსის ფარგლებში უმეტესად გამოყენებული იქნება ქართული კომპანიების მაგალითები, რომლებიც წარმატებით იყენებენ Data-driven გაყიდვებს. 
პირველი შეხვედრები დაეთმობა უშუალოდ მონაცემთა მოგროვების წყაროებსა და მეთოდებს, ხოლო შემდეგ განხილული იქნება მათი ანალიზისა და გამოყენების გზები.  თითოეულ ეტაპზე, მონაწილეებს ექნებათ პრაქტიკული დავალებები, რომლებიც მათი კომპანიების საჭიროებებიდან გამომდინარეობს და ხელს შეუწყობს კურსის თეორიული ნაწილის პრაქტიკაში გადატანას. 
 
 
 
პროგრამა

რა არის Data-driven გაყიდვები? 
• რა არის მონაცემები? რა საჭიროა მონაცემების სისტემური  მოგროვება?
• რა წყაროები არსებობს მონაცემთა მოგროვებისთვის? 
• რა სისტემები და სოფტები გამოიყენება Data-driven გაყიდვებში? (PowerBI, SQL, R Edision, Excell) 
• რა შეიძლება მივიღოთ მონაცემების ანალიზით?
• ვის სჭირდება მონაცემთა ანალიტიკა გაყიდვებისთვის? 
• როგორ იყენებენ ქართული კომპანიები Data-driven გაყიდვებს? 
 
როგორ შევქმნათ გაყიდვადი პროდუქტი?  
• როგორ განვსაზღვროთ ნიშა?
• როგორ გავაკეთოთ ბაზრის სეგმენტაცია?
• ვინ არიან კონკურენტები?
• რა ფაქტორები უნდა გავითვალისწინოთ პროდუქტის შექმნისას?
• რა ფასი დავადოთ პროდუქტს?
• როგორ გავაკეთოთ პროდუქტის ტესტირება?
 
ვინ იყიდის ჩვენს პროდუქტს?  
• როგორ გავაკეთოთ ინდუსტრიის ანალიზი?
• როგორ შევისწავლოთ პოტენციური მომხმარებელი?
• როგორ შევისწავლოთ კონკურენტები?
• როგორ ვიპოვოთ მიზნობრივი აუდიტორია / მომხმარებელი?
• სად და რა გზებით მივწვდეთ მიზნობრივ აუდიტორიას?
• როგორ დავსახოთ ბაზარზე ოპერირების სტრატეგიები?
 
რა უნდა ჩვენს მომხმარებელს?
• რა ღირებულება აქვს ჩვენს მომხმარებელს დროში (CLV)?
• როგორ განვსაზღვროთ მომხმარებლის სასიცოცხლო ციკლი?
• ვინ არიან ლოიალური მომხმარებლები? (NPS & SCI)
• როგორ ავაწყოთ რეკომენდაციების სისტემა?
• როგორია ქართული კომპანიების გამოცდილება და პრაქტიკა?
 
როგორ გავაკეთოთ გაყიდვების პროგნოზირება?
• როგორია ჩვენი მომხმარებლის გადინება?
• როგორ გავაკეთოთ მომხმარებლის კალათის ანალიზი?
• რა მოდელები არსებობს ფასის ოპტიმიზაციისთვის?
• როგორ დავიბრუნოთ მომხმარებელი?
• როგორ გავაკეთოთ Data_driven Forcast?
• როგორია ქართული კომპანიების გამოცდილება და პრაქტიკა?

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 8 შეხვედრა (24 საათი)
დაწყების დრო: 19:00 სთ
ტრენინგის ღირებულება: 990 ლარი (ყველა გადასახადის ჩათვლით)
შეხვედრები ჩატარდება: 9 ნოემბრიდან სასტუმრო "ბილტმორში"
რეგისტრაციის ბოლო დღე: 4 ნოემბერი
 
 
                                    
                     
    alt
Sales MBA არის კომპანია „საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტის“ პროექტი რომელიც უკვე 3 წელია წარმატებით ხორციელდება
და 2020 წლის 4 მარტიდან იწყებს მეოთხე ნაკადის მონაწილეების მიღებას.

პროექტი განკუთვნილია 26 წლამდე ახალგაზრდებისთვის. პროექტი მოიცავს 6 თვიან სწავლებას გაყიდვების მიმართულებით და დასაქმების პროგრამას.

• კურსს სრულად აფინანსებს ,, International Sales Institute", შესაბამისად სწავლება არის უფასო.
• სწავლება მიმდინარეობს მხოლოდ კვირა დღეს.
• კურსზე მიიღება მხოლოდ 17 მონაწილე.
• და რაც მთავარია, კურსზე მოხვედრა ავტომატურად გულისხმობს
„საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტის“ პარტნიორ კომპანიებში ანაზღაურებადი სამუშაოს დაწყებას გაყიდვების დეპარტამენტში.

პარტნიორი კომპანიების არასრული ჩამონათვალი: "ლიბერთი ბანკი", "კრისტალი," "ემ-კვადრატი", "თიბისი დაზღვევა", და ა.შ.
Sales MBA-ს პირველი და მეორე ნაკადის  კურსდამთავრებულები მუშაობენ ისეთ კომპანიებში, როგორებიც არის: "ლივინგსტონი", 
"ორიენტლოჯიკი", "ჯი-არ-სი", "პალიტრა მედია" და სხვა.
 
 
სწავლების პროცესი:
 
 Sales MBA-ის მეოთხე  დაიწყება 2020 წლის 26 აპრილიდან და მოიცავს 6 თვიანი თეორიულ-პრაქტიკული სწავლების და აქტიუტი დასაქმების პროცესს.
 სწავლებას ექნება პრაქტიკული ტრენინგის ფორმატი და გაიმართება ყოველ კვირა დღეს  11:00სთ-დან 17:00სთ-მდე.

კურსის ძირითადი თემები:

• საცალო გაყიდვები
• კომუნიკაციის ტექნიკები
• საცალო გაყიდვები
• კორპორაციული გაყიდვები
• ონალინ გაყიდვები და მარკეტინგი
• Case study და სწავლების პრაქტიკული ნაწილი
• Business English for Sales 

აპლიკაციის მიღების პირობები:
 აპლიკანტი უნდა იყოს სრლუწლოვანი 26 წლამდე ახალგაზრდა. 
 მიმდინარედ არ უნდა იყოს დასაქმებული არცერთ სექტორში.
 უნდა ფლობდეს საკომუნიკაციო ინგლისურის მინიმალურ დონეს
 სქესს, საცხოვრებელ ადგილს, სასწავლებელს და აკადემიურ მოსწრებას არ აქვს მნიშვნელობა.
 უფროს კურსელებს მიენიჭებათ უპირატესობა.
 
 შერჩევა/გასაუბრების ეტაპები:
I ეტაპი  - რეზუმეების გადარჩევა  
II ეტაპი - პირისპირ გასაუბრება 
III ეტაპი - ჯგუფური გასაუბრება 
IV ეტაპი - საბოლოო კანდიდატების შერჩევა და პარტნიორ კომპანიებში გადანაწილება.
 
 
დაინტერესებულმა პირებმა 27 მარტის ჩათვლით რეზუმეები უნდა გამოგზავნონ შემდეგ მისამართზე: MBA@isi.ge
 
ტრენინგის შინაარსი

გაყიდვებში გარკვეული ცოდნისა და გამოცდილების დაგროვებას მისი გაზიარების სურვილი მოჰყვება. ხშირ შემთხვევაში შეიძლება დაწინაურდე და გაყიდვების გუნდი ჩაგაბარონ. პასუხისმგებლობები იზრდება და შენ მიერ დაგროვილი ცოდნის გაზიარება კოლეგებისა და გუნდის წევრებისათვის აუცილებელი ხდება. 
მსგავს სიტუაციებში ერთ მთავარ სირთულეს ვაწყდებით, არ ვიცით თუ როგორ გადავცეთ დაგროვილი ცოდნა და გამოცდილება ჩვენი გუნდის წევრებს მარტივად და ეფექტურად. 
ხშირად ტრენიგინგისა და სემინარების ჩასატარებლად სხვადასხვა სპეციალისტს მივმართავთ, თუმცა ვხვდებით, რომ მსგავსი ტრენინგები უფრო თეორიული ხასიათისაა, ნაკლებად ერგება კონკრეტული დარგის სპეციფიკას და ვერ იძლევა კონკრეტულ შედეგებს გაყიდვებში. 
კურსი „სერთიფიცირებული გაყიდვების ტრენერი“ არის უნიკალური შესაძლებლობა მათთვის, ვინც ფიქრობს, რომ საკმარისი გამოცდილება დააგროვა გაყიდვების სფეროში და მზად არის ეს ცოდნა გადასცეს სხვებს.

გაყიდვების ტრენერი ცალკე პროფესიაა, შესაბამისად  თქვენ შეძლებთ ისწავლოთ, თუ როგორ ასწავლოთ კონკრეტული გაყიდვების უნარ-ჩვევები გუნდის წევრებს. განვითარდეთ თქვენ, როგორც მენეჯერი (ხელმძღვანელი) და განავითაროთ თქვენი გუნდიც. 

alt
ტრენინგი განკუთვნილია:

მათთვის ვისაც უშუალოდ უწევს გაყიდვების გუნდის, კორპორატიული გაყიდვების და რთული მოლაპარაკებების მართვა და სურვილი აქვს რომ თავისი ცოდნა და გამოცდილება ეფექტურად და მარტივად გადასცეს საკუთარი გუნდის წევრებს.
აღნიშნული კურსი ასევე საინტერესოა მათთვის, ვინც გაყიდვების სფეროშია დასაქმებული და სურვილი აქვს, პიროვნული განვითარების პარალელურად შეიძინოს კიდევ ერთი პროფესია.

როგორ წარიმართება სწავლების პროცესი

პროგრამა შედგენილია კონკრეტულ პრაქტიკულ ქეისებზე, საერთაშორისოდ აღიარებულ მასალებზე და ადაპტირებულია ქართულ რეალობაზე.  
სწავლების პირველ ნაწილში კურსის ავტორები გაგიზიარებენ გაყიდვების კონკრეტულ პროგრამას და აგრეთვე იმ ტექნიკებს, რომელიც უშუალოდ გაყიდვების ტრენინგის და ვორქშოფის პრაქტიკულობასა და წარმატებას განაპირობებს.
ტრენინგის პარტნიორია @teamboat-ი. მისი დამფუძნებელი, პაატა პაპავა, შეხვედრების ფარგლებში მსმენელებს გაუზიარებს ტრენერთა ტრენინგის უახლეს, აპრობირებულ პროგრამებს სწავლებისა და მენტორინგის მიმართულებით (TOT, TOM).
პირველი ექვსი შეხვედრა დაეთმობა უშუალოდ პროგრამის სწავლების პროცესს, ხოლო დარჩენილი ოთხი  შეხვედრა კი იქნება მხოლოდ პრაქტიკა, სადაც ტრენინგის მონაწილეები კურსის ფარგლებში თვითონვე უზრუნველყოფენ საკუთარი ტრენინგის ორგანიზებას, გაყიდვას და თავად ჩაატარებენ ტრენინგს გაყიდვებში.
 
 
სწავლების პროცესში მონაწილეებს გადაეცემათ საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტის ლიტერატურა, ონლაინ კურსები და ყველა სხვა დამატებითი მასალა, რომლებიც აუცილებელია თეორიული ცოდნის გასაღრმავებლად კონკრეტულ საკითხებში.


 
პროგრამა

კლიენტთან პირველი კონტაქტი - როგორ დავრეკოთ ( I შეხვედრა) 

პირველი ზარი - 5 წამის პრინციპი
რას ვყიდით პირველი კონტაქტისას?
როგორ დავპოზიციონირდეთ პირველი ინტერაქციისას.
ვის ტერიტორიაზე შევხვდეთ ? 
როგორ ვასწავლოთ თანამშრომლებს პირველი ზარის პრინიპი. 
 
პრეზენტაცია - როგორ იღებს ტვინი გადაწყვეტილებებს (II შეხვედრა) 

რა ვიცით ჩვენს პროდუქტზე?
პროდუქტის თვისებები და უპირატესობები
რას ნიშნავს პროდუქტის სარგებელი
რატომ უნდა იყიდონ თქვენგან?
როგორ ვასწავლოთ და გადავამოწმოთ თანამშრომლის ცოდნა პროდუქტის შესახებ (ჩეკლისტი) 
 
წინააღმდეგობების დაძლევა - შავი გედის პრინციპი (III შეხვედრა) 

კლიენტის არსებული გამოცდილება
შეკითხვის დასმა = წინააღმდეგობას? 
წინააღდეგობების იდენტიფიცირება
როგორ ვაქციოთ წინააღმდეგობა საკუთარ სარგებლად? 
როგორ ვასწავლოთ და გადავამოწმოთ თანამშრომლის ცოდნა წინააღმდეგობების დაძლევის შესახებ (ჩეკლისტი) 
 
ჯვარედინი გაყიდვები (IV შეხვედრა) 

როდის გავყიდოთ ჯვარედინად ?
ჯვარედინი გაყიდვების ტექნიკები
აქტივობა - რას რა პროდუქტს ვუკავშრებთ.
სიტუაციური ამოცანები - ჯვარედინი გაყიდვა. 
როგორ ვასწავლოთ და გადავამოწმოთ თანამშრომლის ცოდნაჯვარედინი გაყიდვების შესახებ (ჩეკლისტი) 
 
TOT  (V შეხვედრა) 

როგორ სწავლობენ ზრდასრულები? სწავლისა და სწავლების საბაზისო პრინციპები 
როგორ დავგეგმოთ და მოვამზადოთ ეფექტური ტრენინგი 
სამოდელო სესია - ეფექტური სწავლების აქტივობები
სწავლების სამფაზიანი ჩარჩო: შემზადება, ცოდნის დაუფლება, განმტკიცება-გამთლიანება 
 
TOT  (VI შეხვედრა) 

პრაქტიკუმი ტრენინგის სესიის დაგეგმვაში 
აქტივობის წარმართვის სტრატეგიები და ტექნიკები 
აუდიტორიის მართვა 
განმავითარებელი უკუკავშირი და ცოდნის შეფასება 
 
პრაქტიკული სამუშაო (VII შეხვედრა) 

ტრენინგის ჩატარება წყვილში (სრულიად უცხო დამსწრეებთან)
მონაწილის მიერ ჩატარებული ტრენინგის შეფასება მენტორებისგან.
შემდგომი სამოქმედო ნაბიჯების გაწერა.
 
პრაქტიკული სამუშაო (VIII შეხვედრა) 

ტრენინგის ჩატარება წყვილში ( სრულიად უცხო დამსწრეებთან)
მონაწილის მიერ ჩატარებული ტრენინგის შეფასება მენტორებისგან.
შემდგომი სამოქმედო ნაბიჯების გაწერა.
 
პრაქტიკული სამუშაო (IX  შეხვედრა) 
 
ტრენინგის ჩატარება წყვილში ( სრულიად უცხო დამსწრეებთან)
მონაწილის მიერ ჩატარებული ტრენინგის შეფასება მენტორებისგან.
შემდგომი სამოქმედო ნაბიჯების გაწერა.
 
პრაქტიკული სამუშაო ( X შეხვედრა) 

ტრენინგის ჩატარება წყვილში (სრულიად უცხო დამსწრეებთან)
მონაწილის მიერ ჩატარებული ტრენინგის შეფასება მენტორებისგან.
შემდგომი სამოქმედო ნაბიჯების გაწერა.

ტრენერები: დავით ჩიკვაიძე, პაატა პაპავა

შეხვედრები ჩატარდება სამშაბათს და ხუთშაბათს 19:00 საათიდან 22:00 საათამდე

ტრენინგის ღირებულება: 1690 ლარი (ყველა გადასახადის ჩათვლით)

 

ჩვენ ყოველდღიურად ვართ ჩართულები მოლაპარაკებების პროცესებში.
მოლაპარაკების უნარები ხშირ შემთხვევაში არის გასაღები ბიზნესისა თუ პიროვნული წარმატების. მოლაპარაკების პროცესის ეფექტურად წარმართვა გვაძლევს საშუალებას მივაღწიოთ დასახულ მიზნებს.

alt


კურსი განკუთვნილია:

ყველასთვის ვისაც უწევს ბიზნეს მოლაპარაკებების წარმართვა და აქვს სურვილი განივითაროს მოლაპარაკებების უნარები.


პროგრამა მოიცავს:

პრაქტიკოს ტრენერი და ფსიქოლოგი კურსის ფარგლებში დაფარავენ მოლაპარაკების ეფექტურად წარმართვისთვის ყველა საჭირო ნაბიჯს, როგორ დაგეგმოთ, განახორციელოთ და მიაღწიოთ დასახულ მიზნებს.
პრაქტიკული სავარჯიშოებისას მონაწილეებს საშუალება მიეცემათ, მიღებული ცოდნა მოარგონ რეალურ ქეისებს.


ტრენერები: დავით ჩიკვაიძე, ნათია ფანჯიკიძე

კურსი დაიწყება 26 ოქტომბრიდან

შეხვედრები ჩატარდება ორშაბათს და ოთხშაბათს 19:00 საათიდან 22:00 საათამდე

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 18 საათი (ექვსი სამსაათიანი შეხვედრა)

ტრენინგის ჩატარების ადგილი: სასტუმრო "ბილტმორი"

ღირებულება: 1150 ლარი (ყველა გადასახადის ჩათვლით)