გაყიდვები და მართვა - Advanced

გაყიდვები და მართვა - Advanced

კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვინც მუდმივად ეძებს სიახლეებს მოლაპარაკებებში, გაყიდვებში.

პროგრამა შედგენილია ჰარვარდის მეთოდოლოგიაზე დაფუძნებულ პრაქტიკულ ქეისებზე, საერთაშორისოდ აღიარებულ მასალებზე დაყრდნობით და მორგებულია ქართულ რეალობას.

ანდრო, დავითი და ეკა დაგეხმარებიანისწავლოთროგორ დაგეგმოთგანახორციელოთ მოლაპარაკების პროცესი ისე, რომ ეს ყველაფერი იყოს ნაკლებად სტრესული და მეტად ეფექტური.

მოწვეული ლექტორი, ლევან წულაძე, იგივე ჭოლა კი მოლაპარაკების ხელოვნებას განსხვებული ასპექტებით დაგანახებთ და გასწავლით ბუნებრიობას, როლში შესვლის ხელოვნებას მოლაპარაკებებსა და გაყიდვებში.

პროგრამა შედგება სამი ძირითადი ბლოკისგანდაგეგმარებაგანხორციელება და ანალიზი. პრაქტიკული სავარჯიშოების დახმარებით მონაწილეებს საშუალება მიეცემათ, მიღებული ცოდნა რეალურ ქეისებს მოარგონ.

კურსის გავლის შემდეგ გაყიდვები სტაბილურად გაიზრდებაყოველი ახალი გამოწვევა გაყიდვებში ნაკლები სტრესის მომტანი იქნება და რაც მთავარია, შეძლებ, რომ უფრო ეფექტურად მართო გაყიდვების გუნდი და იზრუნო მათი განვითარების გრძელვადიან გეგმებზე.

კურსი წარიმართება საინტერესო შემოქმედებით გარემოში, განსხვავებული გამოცდილებების მქონე ადამიანებთან ერთად. ჩატარდება ბევრი ექსპერიმენტი და იქნება მოულოდნელი აღმოჩენები, რაც მოლაპარაკების პროცესს უფრო სასიამოვნოს და რაც მთავარია, წარმატებულს გახდის.

  • I შეხვედრა - დავით ჩიკვაიძე, The Biltmore Hotel
        • „5 წამის პრინციპი“
        • როგორ დავრეკოთ რეკომენდაციით?
        • Elevator pitch - მეთოდი
        • მახეები პირველი კომუნიკაციისას
        • როგორ შევთანხმდეთ შეხვედრის ჩანიშვნაზე?
        • ტემბრი, ტონი, ბუნებრიობა და ცნობისმოყვარეობა

        _____________________________________________________________

        სიმულაცია - რას გამოიცნობ ორ წამში?

  • II შეხვედრა - დავით ჩიკვაიძე, The Biltmore Hotel
        • შეხვედრის წინ დასაცავი რიტუალები - Framing
        • საქმიანი საუბრის წამოწყება - როგორ დავძლიოთ უხერხული მომენტები
        • როგორ მივხვდეთ, ვინ არის გადაწყვეტილების მიმღები
        • დამკვეთის გამოცდილების და საჭიროებების დადგენა
        • რაზე ვისაუბროთ და არ ვისაუბროთ პროდუქტის წარდგენინსას?
        • „მერე მე რა?!"-ს პრინციპი
        • სიჩუმეს ოქროს ფასი აქვს

        _____________________________________________________________

        სიმულაცია - რაციონალური და ირაციონალური აზროვნება

        • როგორ გავანეიტრალოთ „შავი გედი“?
        • როგორ ვისაუბროთ ფასზე? - აკერმანის მეთოდი
        • მოვიფიქრებ და დაგიკავშირდებით - როგორ მოვიქცეთ?
        • როგორ ჩავნიშნოთ შემდეგი შეხვედრა?

        _____________________________________________________________

        Case Study - სამომავლო ან ჩავარდნილი მოლაპარაკებები

        ადამიანი VS AI

  • III შეხვედრა - ლევან წულაძე („ჭოლა“) – Theatre Factory 42
        • ამოცანა, ზეამოაცანა
        • როლში შესვლის ხელოვნება მოლაპარაკებებსა და გაყიდვებში
        • ტონი , ტემბრი, ბუნებრიობა
        • აქტივობები თეატრის სცენაზე
        • როგორ მოვიხსნათ დაძაბულობა და ვიყოთ ბუნებრივები
  • IV შეხვედრა - დავით ჩიკვაიძე, ეკატერინე თავთავაძე, The Biltmore Hotel
        • BATNA
        • ZOPA
        • 5 მთავარი პრინციპი მოლაპარაკებაში
        • Stakeholder Map

        ____________________________________________________________

        ქეისის განხილვა - როლური თამაში

        თამაში - ვის რა წილი ეკუთვნის კომპანიაში?

  • V შეხვედრა - ეკატერინე თავთავაძე, დავით ჩიკვაიძე, The Biltmore Hotel
      •  

        • ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია
        • წარმატებული მოლაპარაკების ძირითადი პრინციპები
        • რა ასპექტებით ვიღებთ გადაწყვეტილებას - ემოცია და ლოგიკა
        • შესყიდვებთან დაშვებული შეცდომებ

         

        სიმულაცია - რეალური მოლაპარაკებები ბიზნესთან

        რეალური ქეისების განხილვა - ვიზიტი ქართულ კომპანიებში

  • VI შეხვედრა - დავით ჩიკვაიძე, The Biltmore Hotel
        • „ცოტაც დამიკელის" პრინციპი
        • საბოლოო პირობებზე შეთანხმება
        • კონკრეტული მოქმედების გეგმა
        • ხელშეკრულების პირობებზე შეთანხმება
        • პირველი ნაბიჯი - „სამი წამის პრინციპი“
        • "5+50+100 -ის მეთოდოლოგია" - სანაცნობო ქსელის მთავარი სტრატეგია
        • როგორ შევინარჩუნოთ კავშირები არსებულ სანაცნობოსთან?
        • როგორ გავაფართოვოთ კავშირები?
        • თვითბრენდინგი - საკუთარი თავის პოზიციონირება
        • როგორ გავხდეთ მთავარი მაკავშირებელი სანაცნობოში
  • VII შეხვედრა - ანდრო დგებუაძე, The Biltmore Hotel
        • ლიდერობა
        • ევთიფრონეს დილემა
        • წესი თუ თავისუფლება
        • ქაოსი, მორჩილება, პროტესტი, შეგნება
        • დიადი ინკვიზიტორი
        • სპექტრალური არგუმენტები
  • VIII შეხვედრა - ანდრო დგებუაძე, The Biltmore Hotel
        • შინაგანი და გარეგანი მოტივატორები
        • ვინ ვარ მე? - მეს დაბადება, ფორმირება, ფერისცვალება
        • თვითმოტივაცია
        • მოტივაციის საფეხურები და გადაწყვეტილებების მიღების იერარქია
        • დეტერმინიზმი და თავისუფალი ნება
  • IX შეხვედრა ფინალი - დავით ჩიკვაიძე, ანდრო დგებუაძე, Villa Mosavali • ვილა მოსავალი
        • Storytelling - ის ეფექტი მოლაპარაკებებზე
        • რა კომპონენტებისგან შედგება ამბავი?
        • როგორ შევქმნათ საინტერესო Story?
        • ემოციების მნიშვნელობა ამბების მოყოლისას

        _____________________________________________________________

        აქტივობა - მოყევი შენი ისტორია         

        „სადიპლომო“ პროექტი - გაყიდვების სტრატეგია რეალურ კომპანიებში

დავით ჩიკვაიძე
დავით ჩიკვაიძე
დამფუძნებელი, დირექტორი, მენტორი
ანდრო დგებუაძე
ანდრო დგებუაძე
პარტნიორი მენტორი
ეკატერინე თავთავაძე
ეკატერინე თავთავაძე
პარტნიორი მენტორი